Email: biuro@woodanddesign.pl

 

 

       

DOŁĄCZ DO NAS NA INSTAGRAMIE 
woodanddesign.pl

Polityka prywatności

Polityka prywatności

W&D

Menu

Czym różnią się poszczególne typy plastrów?

W naszym sklepie oferujemy trzy rodzaje plastrów:

  • Plastry z korą - wysuszone i wyszlifowane plastry dębowe z naturalną korą po obwodzie;

  • Plastry bez kory - wysuszone i wyszlifowane plastry dębowe z zeszlifowaną korą po obwodzie;

  • Plastry z korą szczotkowaną - wysuszone i wyszlifowane plastry dębowe z korą szczotkowaną. Zabieg szczotkowania ma na celu podkreślenie naturalnego piękna drewna.

 

Który rodzaj plastrów wybrać? Wszystko opiera się na indywidualnych upodobaniach i preferencjach klienta. W wyborze pomóc mogą zdjęcia znajdujące się w galerii. 

 

Czy jest możliwy odbiór osobisty zamówienia?

Odbiór osobisty nie jest możliwy.

Ile zapłacę za wysyłkę?

Koszt wysyłki jest stały i wynosi 14,99 zł, a przy zamówieniach powyżej kwoty 100 zł wysyłka jest darmowa

Zależy mi na dokładnym wymiarze plastrów. Czy jest możliwość złożenia takiego zamówienia?

Zrobimy co w naszej mocy, aby średnica plastra była jak najdokładniejsza. W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione produkty możesz otrzymać fakturę. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Płatności klientów Wood&Design obsługuje największy operator w Polsce - Tpay, który oferuje następujące metody płatności:

  • szybki przelew elektroniczny, lista dostępnych banków jest dostępna przy składaniu zamówienia,

  • płatność kartą kredytową m.in. Visa, MasterCard, Maestro,

  • zwykły przelew bankowy: w trakcie składania zamówienia generuje się druk, z którego można przepisać dane do przelewu lub wydrukować go. Przesłanie nam potwierdzenia (np. pdf) drogą mailową znacznie przyspieszy realizację zamówienia.

Jakie występują formy dostawy?

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem kuriera Inpost

Złożyłem błędne zamówienie, czy mogę je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami poprzez email: biuro@woodanddesign.pl.

Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?

Tak, zgodnie z przepisami, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.